Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Thursday, March 19, 2009

PinKy..MinKy not MonKey


Aku nie kija as a personal assistant..so u all tentu tau kan yg setiausaha2 kt Malaysia nie ada hari dia (secretaries week)..well thn lps aku berksemptn utk join mggu setiausaha neh di M.S.Garden, Kuantan.Offc aku ada 5 org PA, so kami mewakili our department as a PA attend dat function..Secretaries Week Luncheon …Theme pd hari tue Pink..so aku pakai la bj pink.( spt dlm gbr) Mcm biasa la kan, bila function2 mcm tu,sure ada anugerah kan..seriously aku xsangka..aku dpt anugerah ‘Best Dress’.punya la ramai agensi swasta lain pd ari tue, dan ramai lg org lain yg dtg,aku yg pakai cam bg aku selekeh gak la,leh dapt..well, xsia2 aku belikasubr..hehehe..Okiela,mls nk story sbb nnt aku melalut lak..mai la tgk antr pic2 yg ada!enjoy it!


muka aku yang gelap!Disebabkan kurang cahaya or
sememangnyakulit aku tue gelap?fikir sndr la ea kwn2!



Masing2 dengan bangganya menunjukkan
hadiah cabutan bertuah!


kakak nie kira kacip aku gak la
aku pggl dia k.ella (ooppss, bkn ella penyanyi rock tu k!
SEKIAN
:-h

No comments: