Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Tuesday, March 17, 2009

bermula la satu episod...

ASSALAMUALAIKUM...

Salam buat semua pembaca, kawan-kawan dan sapa2 sahaja yg sudi menyinggah di ruangan ceritera ku, ini adalah permulaan buatku memulakan corat-coret kisah suka duka pahit manis khdpn dilalui..teruja membaca blogspot teman2, or mn2 ja blogspot yg smpt aku singgah, aku jelajahi dan aku terokai, aku pun teringin nk ada blogspot sndr..aku neh suka sgt berkongsi (tp yg perlu ja la kan, so dat y aku suka meluangkn ms aku create diz blog agar ms2 luang aku dpt aku hamparkn ceritera-ceritera poyos aku..hahahaha..so buat sapa2 yg sudi, baca la ea apa ja yg aku coret, kongsi la apa yg aku papar...apa2 pun aku nk hulurkn salam maaf dulu, mn la tau spnjg ber 'ceritera' neh, ada kesilpn xdisengaja...

with love

1 comment:

saraCID said...

Assalamualaikum Maa..Pekaba sekarang??? dah lama kita xcntct erk??? ko ingat aku lagi tak?? Manela tau kan... sapela aku ni... ko dah kwen ker??? xbgtau aku pun .....