Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Monday, March 23, 2009

Persediaan kahwin

salam semua!ari neh aku p wat ujian HIV..Stndrd r kan bg pasangan yang nk mendirikan masjid, ujian saringan tu perlu dilakukn b 4 submit form pd Pej Agama tmpt tggl masing2 kan!nk tau, punya la liat drh aku nk kuar,mula2 nurse tue amik tgn sblh kiri( aku dh inform kt nurse tue yg tgn seblh kiri ni ssh nk dpt drh, pyh ckit-selalunya if aku amik drh, sure kena amik tgn kanan..tp nurse tue still on tgn kiri aku...)hah, kan aku dh ckp..mmg xdpt,so tukar tgn kiri lak..tp tah knp dgn drh aku ari neh, tgn kiri pun xleh..drh xdisedut oleh jarum yg melekat kt tgn aku tue..aduh..nsb baik la aku neh dh biasa ngan amik2 drh ne, dh lali, kalo x aku rs ada gak aku menangis kt ctue..hurm, last2 dh cuba byk kali, xleh gak, akhirnya amik kt jari ja..part paling aku xsuka kalo kena amik kt jari, aku lbh rela jarum dicucuk kt lengan dr amik kt jari-sedikit skt, tp xde la smpai nk meraung or nangis..aku kan anak emak..hehehehehe..
well..ujian dh settle..tggl tggu bakal suami aku poskn borng dia tuk aku submit ke pej agama..xleh lmbt2 woo..nnt ssh, 1 bulan 1 mggu ja lg neh..adoyaiii..manyak mau settle beb!ssh gak erk nk kawen neh.But, it become easy cos aku nk hhdp ngan org yg amat aku syg..InsyaAllah, segalanya menjd mudah sbb...AKU SAYANG MAWI SGT...love him damn so much!!-eh2 btl ke ayt aku tue..gasakla..hehehehe
kpd kalian semua yg bc neh..doakan utk aku k!sayang korang semua..mmmuah!

No comments: