Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Wednesday, March 25, 2009

ngah bosan2 neh..aku nk msukkan entry bout dunia biz aku..selain aku mnjlnkn aktiviti utk mndpt keuntungn..network kami jg sering mengadakn xtvt yg dpt mengeratkn lg ukhwah antr kami...kt bwh neh antr gbr2 yg smpt dirakam ketika aku menyertai xtreme camp kt eco resort di hulu langat, s'gor.seronok sgt2..ye r, setlh pent ber biz..ari mggu diluangkn dgn xtvt2 yg leh release tension..dan masa camp ne, aku dpt ramai lg kenalan..dpt sharing,laugh n anything will make me enjoy!dh la, xmau ckp byk..let's c da pic..









ini dinamakan 'monkey rack'



nyayi lagu smbil posing2..hehehehe



depa nie semua aku br knl ms kt camp,tp dh leh close.

sebelum xtvt seterusnya bermula..posing2 la dulu



sronok sgt ms neh..barisan hadapan nie group aku (singa)
oklah..setakt tue ja pic yg smpt aku upload..byk lg sbnrnya..tp xperlu la rsnya...hehehe..

No comments: