Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Friday, March 20, 2009

Lunch Hour

salam..hai semua, apa kbr?(baik,sangat baik.YES)hehehehe..ari neh ari jumaat..cam biasa, xtvt aku n da geng,jln2 cr mkn, cr brg,huhuhu..biasanya kami ber5, tp tdk ari nie, ber 3 ja,kurng la ckit havocnya!tp xpe, still da best..port kali neh megamall sbb mggu lps dh g ECM.aku xtually nk cr kasut tuk pakai ngan gaun time wedd aku t!tp ssh la nk cr shoes yg heel dia about 3 inci, pastu ada shining2(mean batu kilat2 tue).ye r kan, aku nk pakai ngan gaun yg kembang mambang tuk potong kek t!al kisahnya sbb gaun tue labuh sgt, aku neh kan katik,gediks sgt nk pakai gaun(org kata xkadar ke diri)..so utk nk bg gaun tu xmeleret2 mencecah lantai teramat over cecah, kena la cr heel..Perlu ke aku turun KL tuk dptkn kasut yg di suggest kn oleh bakal kakak ipar aku hah??haiyaa, sndr jwb la!!oppsss,apa yg aku melalut neh??hehehehe, senyum!!peace.
well, penat gak nk kawen erk!!apa2 pun aku enjoy!!hati sedang berbunga riang, tp oppss, xleh over2 sgt kan??ok papai,chow dl la, len kali story lg k!

1 comment:

Fieda Zaffery said...

wei...x payah pegi KL la...cinie ade..kalau ko mampu,bleila pegi KL.. ko watla sendiri design kasut..blei yang hogh heels as2 deco sendiri...kreatif ckit maa..