Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Wednesday, December 29, 2010

pejam celik pejam celik dh nk masuk 5 bln usia akmal
alhamdulillah, kehadirn adam akmal byk membawa makna dlm hdp kami berdua
terima kasih ya Allah ats kurnia Mu... aku bersyukur atas kurniaan Mu ya Allah
sesungguhnya membesarkn MUHAMMAD ADAM AKMAL dgn tgn sndr amat bahagia aku rskn
walaupun agak penat melayani karenh si kecil namun aku cukup terhibur dgn keletahnya
melihat dia membesar dpn mata adalh 1 anugerah yg amat bernilai dan cukup berharga buat aku
kdg2 aku fikir ada baiknya keputsn hubby tdk membenarkn aku bekerja.. ya la, aku dpt mengasuh, mendidik ank aku dgn tgn sndr, pnt lelah aku mgkn berbaloi bila adam akmal membesar drpd tgn ibunya sndr.
aku xmahu menoleh ke belakang lg, biarlah apa yg terjd sblm nie berlalu, cukplah sekali hati aku terguris dgn tuduhan xberasas drpd org2 yg selama ni aku percy.. biarlh kata2 buruk mereka trhdp aku aku jdkn teladan dlm aku melayri khdpn aku.. semoga aku mampu berubah ke arah yg lbh baik dan mnjd ibu yg terbaik utk ank2 aku, isteri yg terhebat utk suamiku dan ank yg baik utk kedua ibu bapa aku
pd mereka2 diluar sana, mmg kalian berhak menilai baik buruk sikap aku, tp jgn lah persendakan aku seolah aku patung xbernyawa, xpunya perasaan... aku hargai kritikan, teguran, kutukan atau apa jua drpd kalian trhdp aku dgn hati terbuka krn aku tahu itu pasti membuatkn aku mencr jln yg lbh baik dr yg terbaik utk perbaiki khdpn aku..

No comments: