Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Wednesday, April 7, 2010

knp dengan hb aku

semlm p check up ( repeat hb ja).. keputusannya?? hb aku still lg rendah. byhgkn 1st mdcl check up, mean mula2 wat buku merah hb aku hny 9.6 dan sehingga kini usia kandngan aku dh nk msk 6 bln, tetap di paras 9 juga, turun naik hny di paras 9.. dh xlarat nk p repeat fbc pasai, dh la darah aku pyh nk dpt, kalo kena amik kt lengan mmg jwbnya smpai esk pun xjmpa urat, so kena la amik blkang tapak tgn, sakit ckit la berbanding amik kt lengan, yye r kan blakng tapak tgn kan tulang, bila jarum tu masuk ja, tiada sape yg tau sakt melainkn diri kita dan Allah ja yg mengetahui, tp nk wat camne, demi ank yg dikandung, kena tempuhi gak kan??
aku dh xtau nk mkn apa lg, dh mcm2 aku try utk naik nkan hb mnjd 11 ke ats, tp msh xberhasil.. ubat pun dh bermcm doc kasi, tp tetap sama.. apa nk jadi nie

2 comments:

IrinaSairah said...

try makan iberex...hb senang naik..bagi aku lah...se agi, makan iberex tu ngan jus buah..baru ubat leh absorb dalam tubuh...try ar...pastu kena makan ubat tu waktu pagi...

Mrs Mawi.. said...

iberet tue doc ada bg.. suh test, tp xd hasil la yang.. jus buah tue kita wat sndr or leh pakai yg marigold tue ja??