Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Monday, April 5, 2010

dh lama rasanya..

salam kpd semua pembaca.. (eh2 ada ke yg bc blog aku..?? gasak la)
hurm, dh lama sgt aku xmenulis aka menaip kt ruangan blog aku neh..bkn apa, mcm dh kering idea nk berceloteh.. tp yg paling ketara alasanya ialah aku malas..hehehe
sejak2 mengandung nie bknnya pa, mls nk turun naik tangga tuk menghdp komputer, sehingga la br2 nie en. suami tlh membelikan laptop utk kemudahn isterinya ini ber internet.. jdnya pg2 bila aku dh turn bwh, trus bw laptop n b'band sekali, jdnya kalo rs nk ber intrnet, on ja lappy, xperlu la nk kena naik blk komptr, memenatkn sbb nnt2 tghari nk kena turn masak lg, nk minum air kena turn bagai, hish letih la..
pejam celik pejam celik dh hampir 6 bln aku mengandung.. sekejap ja ms berlalu, sedar2 dh rs pergerkan baby.. xsabar rsnya nk tatap wajah permata hati buah cinta kami berdua..

No comments: