Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Tuesday, June 30, 2009

Congrats to NANI & RIZAL

hai semua, dh lama xmsuk kn entry, rindu sgt nk menekan papan kekunci melontrkn idea di blog..hurm, mggu lps aku blk kg (ktn phg)my cousin kawen..huhuhu dgn org utr gak..perak..her hubby is navy..well mls nk cter pnjg..kita layan pic ja ok!enjoy it!
rizal & hanani..TAHNIAH!!!

dayang2 yg terdiri drp adik2 sepupu kami.Comel kan????
pakaian utk potong kek..anggun kan???
aku n hubby tumpang glamour sat..hehehe (gbr agak kabur krn org mengmbilnya tiada bakat kot) !huhuhuhu
dihari persandingannya...tahniah sis!moga bahagia selamanya
senyuman kegembiraan krn hajat terlaksana..alhamdulillah
sebelum nani sah bergelar isteri....aku???dh selesai..hehehe
itulah sebahagian drpd gbr2 yg aku ambil..byk lg tp xkn aku nk upload semua kan..nnt apa lak kata sepupu ku itu...tp xpe at least glamor dlm blog aku..kira ok la tue..





No comments: