Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Sunday, June 7, 2009

aNaK SeDaRa BaRu

rabu lepas..my SIL selamat melahirkan babynya yg ke 3..TAHNIAH!!she's got baby boy..sulung n yg tengah gurl..now boy lak ..huhuhu..xtually due for dat birth lambt agi..16 hb sepatutnya, tp kakak ipaq aku neh mmg selalunya bersalin awl..3hb 6 2009..(3+6=9)cantik gak tarikh baby lahir..tiga enam sembilan..dan aku bersama paksunya(hubby aku la) sempat snap beberapa keping gbr baby sewaktu msh dlm bilik nursery hospital bersalin..let c da pic..











sy baby yg ke 9 dihlrkn di MAHSURI pd hr itu ( 3.6.09)

nama saya..Hanif Nazhan..comey x sy???










sy baik ja.xnangis pun.tdoq ja keje sy..hehehe







mak lang,nabilah, mak su & najihah..hehehe..
muka menempel aku kt ctue..smbl2 lyn kakak2 baby nazhan.
snap suka2..huhuhu, sbb tue aku cuma nmpk biji mata..
Syukur, segalanya telah selamat..kini baby nazhan dh berumur 14 hari..baik sgt budknya..setakat nie,aku xpnh dgr baby nie meraung (menangis yg kuat la)..jarang sgt nk dgr dia nangis..mmg senang la kalo kena jg adik nazhan neh, beruntung mamanya..anak aku t xtau la camne...hehehe( bila la turn aku lak)..S.I.L aku pun alhamdulillah sht..disebabkn dia xkena jahit dan xda luka, xla teruk sgt berpantang..hish..xtau la camne kalo giliran aku nnt..gerun pun ada..aku tgk S.I.L aku rilek ja leh bgn2 jln sndr..maybe sbb dh pnh ada pengalamn kot, ya la ank ke 3 dh kan..hurm, okla..tah apa2 aku ngarutkn t kalo lama lg aku dok hadap papan kekunci neh..can chin chau lu..


















No comments: