Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Wednesday, May 20, 2009

keshtn ku terganggu...

hurm, ari nie aku demam..bdn ku panas yg amat.tgh mlm td aku lngsung xdpt melelapkn mata disebabkn seluruh bdan ku sengal2 dan akibat suhu bdn yg amat tdk meyelesakan tdur aku..start kul 11 tue aku dh rs len mcm ja bdn..tp wat xkish ja sbb maybe aku pnt kot..tiba2 dlm jam 12.30 tgh malm...aku dpt rskn suhu bdn ku lain..aku terlelap jua sblm tersedr sewaktu hubby masuk bilik..then ms tue aku dh xleh nk lelap mata sbb suhu bdn makin panas..hubby dh mula panik bila dia rs bdn aku panas..nk tau apa dia buat..dia bergegas turun bwh ambilkn ubat n air utk aku..terharunya..
sepanjg mlm hubby yg temankn aku...meletakkn tuala basah di dahiku, menyapu minyak panas di kaki krn kakiku kejang yg amat..n mcm2 lg la yg hubby wat utk aku..aku kecian kt dia, terpaksa berjaga semata-mata krn demam ku..apa2 pun terima kasih syg..i love u so much!!

No comments: