Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Wednesday, May 13, 2009

dunia baru

hye all

salam semua..hurm, dh lama giles aku x post any entry dlm blog neh kan..ye la sibuk katakan

well, alhamdulillah segalanya telah selesai..aku kini dh hilang status bujang..dh puan..hehehe ( dh kawen la katakan). lega rasanya, segalanya berjalan dgn lancar walau ada sedikit kekurangan..biasala kan, xsemua yg kita impikan akn sempurna.apa2 pun aku mengambil kesempatan mengucapkan bebanyak trima kasih buat semua yg membantu baik dr segi kewangan, perkhidmatan tulang emapat kerat kalian dan seglnya la..terima ksh semua..jasa kalian tetap dikenang..

buat suami yg dicintai..semoga rumah tangga yg kita bina aman sejahtera, bahagia sentiasa ke akhir hayat berdua..terima kasih krn menjdkan syg suri dlm hdp abang..insyaAllah, cinta ini akan sntiasa utk abg dan kita bina bersm kebahagiaan yg kita kecapi hr ini utk kekal selamanya..terima kasih abang.mmuahss..kepada ayah bonda, terima kasih buat kalian kerana merestui perhubungan ini..jasa kalian dlm membesarkn saya..tetap xterbals dgn wang ringgit, hatta setinggi gunung sekali pun ku curahkan..maafkan segala kesilapan anak mu spnjg di bawah jagaan emak dan ayah..sayang kalian sagt2..muah!

ini sj yg mampu aku coretkn utk entry kali ini sbb aku teramat penat krn mash blum punya waktu utk merehtkn diri..semoga akn ada idea di lain hr..bertemu lg..

salam..

2 comments:

ReeN said...

salam...ko dh kawen ek....tahniah,,,,ingat aku lg x?

IrinaSairah said...

letak la pic kawen..nak tengok gak...