Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Thursday, April 9, 2009

Ntah apa-apa..

BOSANNNNNNNNNNNNNNNnnn....TENSIONNNNNNNNNNNNNNN
segalanya terjd dlm hdpku dan jiwa aku skrg neh..serabut aser pala otak nie nk mikir..argh..sudahla..bajet bagus kanorg laki neh..kata dia semua nk kita admit btl..tp kata kita semuanya slh di pndgn mereka..aku pun mls nk memahami lelaki kalo lelaki itu sndr xmemahami wanita..arghhh, gasakla apa nk jd..yg aku tau, jiwa aku serabut kalo trus nk fikir pasai karenah lelaki..tp kan bila melibatkn kes aku n yg tersayang..kena gak fikir kan..hish menyemak btl la..what ever la..nk xnk kena hadapi gak..tp nie la mslhnya, kacau jiwa dibuatnya, alahai lelaki...knp kau bernama lelaki yg sering berteka teki????knp..knp..knp ..dan biarkan wanita rawan hati...aku xde jwpn..huhuhuhu..
oklah..sesi mengarut aku mls nk dpnjgkan..byeeeeeeeeee

1 comment:

IrinaSairah said...

orang lelaki memang macam tu...susah nak faham wanita..dan tak pernah cuba nak faham perasaan kiter ni...kena banyak2 bersabar layan kerenah dorang ni...nak2 kalu dah berumah tangga...hehehe..