Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Monday, April 20, 2009

After BacK FroM S'wak

hye all..
hurm, penatnyerrr..percutian dh berakhir..aku dh selamat pergi dan balik dr kuching, srwk.
SERONOK?????ssh nk ckp..sbb nyerr???kurang seronok la..pengalamn pling xdpt aku lupa, kami mcm org kebuluran lak..sbbnya??punya la ssh nk mampus utk mendptkn kedai mkn halal..
bila dh dpt, servis lak, lmbt sgt..ada stu ms tue, aku smpai mkn xminum air krn menunggu air yg di order xsmpai2..last2 dh tggu 1jam air xsmpai gak..kami angkat kaki la(stlh membyr rege mknan n minuman yg mn ada.mmg menyakitkan ht gak la kan..tp nk wat camne, tmpt org..kena terima ja la...
aku mls nk story byk..xbaik cter keburukan tmpt org kan..apa2 pun percutian ke sana memberi byk pengalaman buat aku terutama nya dlm berhabisan membeli belah..(mmg mampus xingt pasai ekonomi aku neh ms kt sana) - hujan emas dinegeri orang, hujan batu di negeri sndri, baik lg hujan batu di negri sndr tue)

*setinggi terima kasih buat family ayah andak n mak andak aku yg bw aku berjaln ke sarawk..thank u so much!!love u all...

insyaAllah, ada kesempatan..aku upload gbr yg sempat di snapshoot..

No comments: