Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Sunday, June 16, 2013


assalamualaikum dan salam tghari ahd

hurm, dh lama xmenulis.. tiba2 mood dtg..sdg berada di opis.. hujan teramat lebat kt luar
seram lak duk sorg2 kt pusat internet ni..
sedar xsedar, lbh kurg 2 bulan ja lg putera sulung sy akn mencapai usia 3 thn..alhamdulillah, dia membesar dgn sempurna, menjadi penghibur dikala sepi, penawar dikala duka.. MUHAMMAD ADAM AKMAL.. ank sulung aku yg kini amat petah berbicara.. byk mulut dan byk akalnya.. syukur alhamdulillah, dia membesar menjadi ank yg agak pintar, mudah belajar dan mudah ingat setiap apa yg dia bljr walau kdgkala kenakalan dan kebuasan dia melampaui segalanya..biasala bidak baru nak membesar, sdg bljr mcm2..

dalam usia dua thn 8 bulan, akmal dh mula bljr utk tidak memakai pampers.. dan kini pada usia dua thn 10 bln dia dh bole ke mana2 tanpa pampers.. dh pandai respon bila nk buang air.. setakt kuar bdr dekat2 aku dh xperlu nk bg dia pakai pampers.. tdo mlm msh perlu sbb AKU MALAS NK URUS sekiranya dia kencing tmpt tdo..boleyyy???? ahakkzzz, harusla kan ibu bekerjaya mcm aku mn smpt nnt nk urus smua tu..konon2 la bekerjaya la sgt...

hahaha, just nak share yg sbnrnya aku dh leh jimat duit tang beli pampers tuk ank..hehehehehe..

No comments: