Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Thursday, August 20, 2009

Saat Ini

Salam..1st Salam Ramadhan..Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak buat semua insan yang bergelar umat Islam...Semoga Ramadhan kali ini disambut dengan penuh kesyukuran kepada Nya yang Esa..
Tahun ini bermula la episod baru dalam diari Ramadhan aku..berpuasa dlm dunia baru.hurm, mcmna la rsnya kan..ye la kalau seblm nie, aku hnya bgn utk mkn (kdg2 ja bgun tolong mak msk sahur..huhuhu) tp kali nie, aku dh ada tanggungjwb utk dilaksanakn..nak xnak bila tiba time sahur aku sure kena bgn awl..lbh awl dr sblm2 nie..sediakn hidangn..btl x???hurm, kalo duk sndr mgkn leh aci ngelat sekali sekala xpyh bgn, ini duk ngan mertua..xkan aku nk biar mak mertua aku yg sediakn semua..hish..xpatut..xpatut..hehehhehe..
Sesungguhnya, cepat benar masa berlalu..dalam diam usia aku semakin bertambah, khdpn aku semakin berubah...kitaran hidup xselamanya indah..kadang kita gembira, adakala kita bersedih, yang pasti hidup harus dilalui..semoga aku tabah dalam menghadapi segalanya..

No comments: