Kenalan, Sahabat..Kawan-kawan

Tuesday, July 28, 2009

LaMaa

hurm..knp tajuk aku lama..???sebabnya..aku rs dh lama sgt aku x berblog..mean x singgah blog kengkawan apatah lg mengepost entry kt blog sndr..manyak sibuk maa..even aku xkija, aku xduduk sja kt umh..aku byk berjalan..dan byk habiskn masa melayani karenah anak2 sedara hubby cyg..aku bila dh layan budak2..mmg xingt nk wat kje len..syok layan budak2 nie sbb karenah mereka wat hati terhibur..aku jg byk menghabiskn cuti hujung mggu aku dgn berjalan..mkn kenduri xabis2 tiap2 mggu..start 4 julai..aku ke Parit,Perak..then mggu dpn nya 12 Julai aku p lg tp ke Ipoh lak..the next week aku ke Penang lak, kenduri cousin my MIL..and baru2 nie my hubby and his famly ke kl..kami berumah tangga di kondo my FIL selama 3 hr 2 mlm..see..this friday aku akn memandu ke terngganu lak..ikut rombongan meminang bapak sedara hubby (adik mama mertua yg bongsu-paksu)meminang bg pihak ank lelaki paksu smbil nk cr songket tuk pakai kenduri abg ipar aku yg akn berkhwin insyaAllah bln 3 thn dpn..asyik berjln je kija aku kan..hurm..nnt if ada kelapangan aku akn post entry berkaitn cerita ceriti tmpt2 aku p spnjg bln julai nie..itu pun kalo ada gbr menarik utk tatapn umum..hehehehe

No comments: